close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לא רוכשים בשמים מומלצים לגבר ולאישה

מערכת שורשיב חשוון, תשפא30/10/2020

מה נכון ומה לא נכון לעשות כאשר קונים בושם?

תגיות:

בדרך כלל כשמדברים על בשמים מומלצים לגבר ולאישה, נהוג להסביר איך כן לעשות בהם שימוש בצורה אופטימלית; שהריח ייתפס לאורך זמן, מהן הנקודות שהכי כדאי להשפריץ עליהן את הבושם ובכלל, איך להתאים את הבושם לאדם. דבר אחד שאף אחד לא מדבר עליו, הוא מה לא לעשות בבואנו לרכוש בושם אחד, ואיך פחות כדאי להשתמש בהם.

בשמים מומלצים לגבר ולאישה – מה לא כדאי לעשות?

אנחנו שמחים שהגעתם אלינו, ועוד יותר שמחים על האפשרות ללמד אתכם את כל הטעויות שעשיתם עד היום ברכישה ושימוש של בשמים מומלצים לגבר ולאישה! אם כן, הנה כמה מהטעויות הגדולות ביותר שכולנו עושים

בעת שימוש בבשמים:

  • אל תערבבו – אם אתם יוצאים במטרה לקנות בושם חדש, כדאי לוותר על השימוש בבושם שלכם להיום. הסיבה לכך היא שאינכם רוצים לבלבל את חוש הריח ולערבב בין הריח החדש והישן, וגם לא הייתם רוצים לגרום לעצמכם לכאב ראש שעלול להיווצר כתוצאה מערבוב הריחות.
  • אל תגזימו – חוש הריח שלנו מתרגל באיזשהו שלב לריח הבושם שעלינו, כך שמתקבל אפקט מטעה שגורם לנו לחשוב שכבר לא מריחים את הבושם. הנטייה היא לקחת את הבושם איתנו לכל מקום ולהתבשם לעתים תכופות כדי 'לחדש את הריח'. התוצאה המתקבלת היא ריח חזק מידי ולא נעים. אל דאגה, אם ברשותכם בושם איכותי הריח יישמר רענן גם לכל שעות היום.
  • אל תמהרו – בושם הוא לא מוצר שאפשר לרכוש סתם כך. יש להתיז מעט על העור ולחוות את הריח שלו גם כמה שעות קדימה. רק לאחר שווידאתם שהריח נעים לכם, אז תוכלו לחזור ולרכוש את הבושם החדש שמצאתם.
  • שמרו על חפציכם – מומלץ שלא להשפריץ בושם על תכשיטים, ובעיקר לא על פנינים. בושם הוא נוזל רווי באלכוהול שעלול לפגוע בתכשיטים. השתמשו קודם בבושם ורק אז ביחרו את התכשיטים שלכם. אופציה נוספת היא לרסס בנקודות רחוקות מתכשיטים; בפנים המרפק ובטבור.
  • לא בבת אחת – יצאתם למסע חיפושים אחר בשמים מומלצים לגבר או לאישה? נהדר! הקפידו לא להעמיס על עצמכם יותר מידי ריחות בבת אחת. ביחרו שניים או שלושה בשמים שמשכו את תשומת הלב שלכם, ונסו רק אותם. יותר מידי בשמים בעלי ריחות שונים יבלבלו אתכם ואת חוש הריח שלכם. בכל מקרה אתם כבר יודעים שאין למהר בבחירת בושם חדש, לכן תוכלו לחלק את מסע הקניות לכמה ימים שבסופם תתקבל ההחלטה הסופית.

בשמים ונהנים

לא בכדי בשמים נחשבים לתענוג, וכיום אפשר למצוא הרבה מאוד אנשים שמחזיקים בממש אוסף של בשמים שונים בריחות המתאימים לאירועים שונים, ולעונות השנה. המגוון הוא אין סופי כמעט, כך שמציאת בשמים מומלצים לגבר ולאישה הפכה למשימה קלה מאוד אך מסובכת אותה מידה. קל ללכת לאיבוד בין המגוון, אך עם מעט סבלנות ועזרה מחבר טוב או מוכרים מקצועיים, תמצאו בקלות את הריח הממכר הבא.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה